De beste promotie: jouw product virtueel aanwezig!

360 graden foto's maken

Als bedrijf hebben we heel duidelijke principes als het gaat om de producten die we op onze blog vermelden. We tonen alleen producten die we zelf zouden gebruiken. Dat betekent dat we u niet om de week een nieuwe laptop of smartphone laten zien, maar dat we de zaken fris houden met mini-productposts. Het doel van deze posts is om u een blik te gunnen op een specifiek product en u het zelf te laten ontdekken. Om ervoor te zorgen dat deze posts zo grondig mogelijk zijn, werken we samen met een geweldig team van productfotografen die foto's maken van onze favoriete producten. Wilt u de beste 360 graden foto's laten maken? Kies dan voor onze partner! Deze fotografen maken niet alleen foto's van de producten zelf, maar ze nemen ook foto's vanuit alle hoeken om je te laten zien hoe een product er vanuit elke hoek in detail uitziet.

Jeroen van der Heijden

Jeroen van der Heijden is een Nederlandse fotograaf uit Amsterdam die gespecialiseerd is in het fotograferen van producten. Zijn werk is te zien geweest in grote publicaties als The Guardian, Wired, Fast Company en Forbes, en is tentoongesteld op SXSW, Google en Leica fotografie festivals.

Van der Heijden begon met fotograferen voor eigen gebruik nadat hij een jaar van school had overgeslagen om zich op zijn fotografie te richten. Na een paar jaar begon hij geld te verdienen met zijn fotografie door zijn foto's te tonen aan bedrijven die ze wilden gebruiken.

Hij merkte al snel dat hij zich meer wilde richten op productfotografie dan op portretfotografie, en daarom besloot hij zijn eigen bedrijf te beginnen. In zijn vrije tijd runt hij ook een succesvolle fotografieblog genaamd Foto-Vu.

De beste productfotograaf waar je waarschijnlijk nog nooit van gehoord hebt.

Mogelijk. Maar er zijn een paar aanwijzingen over wie hij is. Je hebt hem misschien gezien op de nieuwste blogs over productfotografie. Misschien heeft hij zelfs enkele van zijn foto's op de Instagram-feeds van bepaalde techmerken geplaatst.

Maar de kans is groot dat je niet weet wie hij is. Dat komt vooral omdat hij niet zijn eigen naam op zijn headshot heeft staan. Zijn Instagram handle is @jeroenvd en zijn website staat onder de naam Jeroen van der Heijden. Maar dat betekent niet dat hij zijn identiteit verbergt.

Hij heeft vanwege de aard van zijn werk besloten om onder een pseudoniem het internet op te gaan. Hij wil niet dat zijn klanten denken dat hij gewoon een fotograaf is, hij wil dat ze denken dat hij een productontwerper is, dus gebruikt hij een andere naam.

Hij kan volledig anoniem blijven en toch werk afleveren, iets wat veel mensen die voor een pseudoniem kiezen niet hebben. Zonder echte naam zou Van der Heijden voor het publiek net zo goed niet kunnen bestaan. Maar voor degenen die geïnteresseerd zijn in de productfotografie is zijn werk even goed als een echte naam.

Stelen is goed, zeker als je een liefhebber van fotografie bent.

Aangezien de meeste productfotografen een vergoeding vragen per shoot, is het onwaarschijnlijk dat je ooit een van hen tegen het lijf loopt op een fotografieconventie. Hoewel conventies geweldige plaatsen zijn om nieuwe dingen te leren, zijn het ook competitieve en soms onvriendelijke plaatsen.

Daarom kun je het beste fotografen zoeken die een lager tarief vragen en die openstaan voor samenwerking met beginners. Als je eenmaal iemand hebt gevonden die je leuk vindt, wees dan niet bang om hun contactgegevens te vragen, want het is goed om hun bedrijfsmodel te stelen.

Slotwoorden

Als blogger is het onze taak u de beste producten te laten zien. En hoewel we ons best doen om ervoor te zorgen dat de producten die we laten zien geweldig zijn, kunnen we ze niet altijd zelf uitproberen. Hier komen de productfotografen om de hoek kijken. Zij zijn degenen die de producten zelf mogen uitproberen en u vervolgens een gedetailleerde blik gunnen op hoe de producten eruit zien. Als u op zoek bent naar de beste productfotografen, kunt u niet misgaan met Jeroen van der Heijden. Je krijgt een gedetailleerde blik op een product, maar ook geweldige foto's.